petak, 20. lipnja 2008.

Influences - Versatile Records






Prvo izdanje francuskog labela Versatile bio je I:Cube-ov - Disco Cubism sa Daft Punk-ovim remixom na B strani. Stvar se bazira na semplu Randy Crawford - Street Life (dulja verzija sa Joe Sample piano solo u sredini). Anyways..... Cheek - Venus (ver 002) je bila prva ploča koja je pokrenula lavinu štovanja "french touch-a" kod mene i kod mojih bliskih prijatelja. Naravno da je i Daft Punk imao utjecaja (TV, Radio), ali ovo je nešto drugačije. Posebnije. Kad sam otkriješ nešto, skoro u prašini, među hrpom ploča u malenom dućanu u predgrađu Praga. Nekakav drugačiji, nježniji zvuk je ovaj put dopirao iz slušalica dok sam preslušavao ploču. Neka (meni) nova imena su pisala na labelu ploče. Ta ploča bila je dio mene dugi niz godina, i imala je veliki utjecaj na muziku koju sam puštao nakon nje. Original mix nikad nisam puštao uživo, ali je bilo na nezaobilaznom kućnom repertoaru. Cheek - Venus ......









Cheek - Venus (original mix)



Jedan od posljednjih uradaka na Versatile records. Zombie Zombie.









Zombie Zombie - Psychic Hrmonia 2

Nema komentara: