utorak, 17. lipnja 2008.

Party report - deMode @ KSET 14.6.2008



Impresivna oprema za tako "mali" event.


Milo dijete.


Tko je ovo :)



Neugledni ja.


The move.




Prošlu subotu sam imao tu čast da po prvi put nastupam u Zagrebu. Radilo se o deMode večeri u KSET-u. Zvijezda večeri bio je "milo dijete" iz Švedske a.k.a Databas. Dečko ima 16g (ja mislim) i, isto tako kao i u zagradi, mislim da je velika budućnost pred njim. Muzika je za moje pojmove prilično odlična :). Malu zamjerku imam samo na njegov live nastup koji je više bio PLAY-STOP-PLAY . Pretpostavljam da mu nije stoti lajv i da ima još vremena za nešto konkretnije.
Što se tiče mog nastupa, htio sam sve to snimiti pa da, naravno, sami prosudite. Došlo je do tehničkih poteškoća (čitaj: Nisam stisnuo REC ) i nažalost ništa od toga, ali.... pripremam mix za lipanj koji će biti u duhu te večeri (barem što se mog seta tiče).
Ovim putem zahvaljujem ekipi iz deMode-a na svemu i nadam se da ćemo to ponoviti još jednom.


Party galerija - Facebook link



Nema komentara: