ponedjeljak, 21. srpnja 2008.

EXIT, HappyNoviSad Stage 13.7.2008



Felony Flats



                                  

Flip



                                  

Danger



                                  

DatA



                                  

The Good Guys


Banana Rave :)

Wuuuuuuuhuuuuu!!!! Best party ever man!! Fuck yeah!!

Eto ukratko sam sumirao događaje te večeri :) Šalu na stranu, nisam očekivao da će biti toliko dobro. Već kad sam prilazio stageu, dobra vibra i masu ljudi, a to je bio samo početak večeri. Za pultom Felony Flats. Curice su doslovno vrištale "Šala :)" Kako kaže Marmat: "Mali kida opako."  E sad nakon njega je nastupao Flip. Nisam se baš naslušao Flipa moram priznati u to vrijeme sam se Marmatom i Norom Klaus družio u backstageu. Čekao da mi Banana Rejv donesu promo mix koji je dostupan za download na kraju posta. Pred kraj je pustio jednu stvar kod koje je očito da je srpska produkcija i jebeno dobro zvuči. Momci ako čitate ovo reci te mi ime stvari. Uplodao sam video sa isječkom :) for the reference.
Danger - samo zbog njega (i The Good Guys-a) sam dosao u Novi Sad. Mogu reći slooobodno: "Nenadjebiv je!". Da nije bilo teške torbice od Nore koju sam morao čuvati naskakao bi se kao nikad u životu. Nakon svega što mu se desilo prije nastupa, čovjek je ostao pribran i odradio to profesionalno do kraja i do jaja. Točka. Hoću još!! DatA je, suprotno mom očekivanju da će puštati svoje stvari, puštao nekakvu retrospektivu francuskoga house zvuka. Hit do hita. Nije bilo loše. Bilo je ludo :) Samo malo razočarenje zbog nedostatka njegovih stvari.
Od kako sam slučajno nabaso na njihovu myspace stranicu, i (u principu na njoj vidio da Danger i DatA nastupaju u na EXITu) čuo muziku koju rade, The Good Guys su mi bili zvijezde večeri. Čekao i čekao, i dočekao. Taj dan mi se njihova stvar "Jackpot" vrtila non-stop u glavi. I nastup im je bio fantastičan. Nisam to očekivao o Novog Sada i od Srbije, ali dečki tamo su godinama izpred Hvratske, a pogotovo Rijeke. Kapa dolje (for real). Dečki svaka čast i na remixevima "Running up that hill" i "Eye of the tiger". ADRIAAANEEEE!!!! :)
Na kraju (na kraju večeri je bio Marmat) još da spomenem Banana Rave. Četverac bez kormilara Nu Rave jedu za doručak :) 
Kakav završetak posta :), a što da kažem. Mix je ispod pa poslušajte.......











Banana Rave - Maja Mix

2 komentara:

Mile Hund kaže...

Tracklisting:

01.Justice - Strees (Auto Remix)
02.Underworld - Ring Road (Fake Blood Remix)
03.Don Rimini - Let Me Back Up (Crookers Remix)
04.Boys Noize - Oh! (A-Trak Remix)
05.Dangerous Dan & Nick Van She - Around The World Again
06.Bonde Do Role - Office Boy (Shir Khan Mix)
07.Jokers Of The Scene - Yall Know The Name
08.Cansei de Ser Sexy - Music Is My Hot Hot Sex (The Slips Remix)
09.MSTRKRFT - Bounce (OH SNAP!! Bootleg Vocal Remix)
10.Jakobinarina - Jesus (Tronik Youth Mix)
11.Fake Shark Real Zombie! - Designer Drugs (Designer Drugs Remix)
12.Wombats - Backfire at the Disco (South Central Remix)
13.Yelle - Ce Jeu (Fisk Remix)
14.Milke - I Need Your Love (Joe and Will Ask remix)
15.Mystery Jets - Young Love (Shoes Mix)
16.Cut Copy - Lights And Music
17.Sebastien Tellier - Divine

Anonimno kaže...

hej, stvar sa vide-a je the good guys feat diskotecha - disco ninja. :)

pozdrav.
flip.