utorak, 15. srpnja 2008.

Give me some Tits & Clits



Tits & Clits


Headshotboyz



U ovih 12g nikada nisam mixao u Zagrebu i sad u zadnja 2 mjeseca već 2x. Čudno :)
Neka se svi Dj-i koji su nastupili tu večer ne uvrijede što ih ne spominjem, ali htio bih se fokusirati samo na mađare i na Yas-a koji me iznenadio pomalo sa svojim setom i dobio je kod mene jedan veliki RESPECT zbog ploča (i truda kojeg daje da bi te ploče nabavio). Italo all the way, and i love it.
Tits & Clits su krenuli žestoko sa svojom stvari Ion (my favorite). Dečki rade dobru muziku i imaju kvalitetan live. Moram samo napomenuti da sam prije partija bio jako lijen i nisam se udostojio kliknuti na dva-tri linka i provjerit sa kime ću to nastupati poslušati mixeve ili produkciju. Pojavio sam se u Zagrebu totalno ne spreman i na blef. Shame on me. Neće se više ponoviti.
Headshotboyz, totalno druga priča. Banging style. Siniša mi kaže da ga podsjećaju na Crookers-e. Iskreno nebih znao :) Shame on me second time. Ali ništa loše ne mislim pod tim. dobro sam se iskakao i nekako su logičan slijed nakon Tits & Clits. "Samo ti" je razvalila Logic :)










Tits & Clits - She Likes Gasoline

Nema komentara: